مطالب ناب

زندگیتان سرشار از امید و نکته های ناب

زندگیتان سرشار از امید و نکته های ناب

سلام خوش اومدین
سعی کردم در این مطالبی رو قرار بدم که ارزش یکبار خوندن رو داشته باشه
امیدوارم بدردتون بخوره و مطالبمو دنبال کنین
نظرات شما هم خیلی کمکم میکنه پس لطفا دریغ نکنین
ممنون از شما

بایگانی

درد و دل امام زمان (عج) با امام حسین(ع)

سه شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ

 حسین جان ....

مهدی ام مهدی خسته ! دلم از بی وفایی ها شکسته ...

حسین جان ... مانده ام تنهای تنها !

شده کرب و بلایم کوه و صحرا!

حسین جان ...

کاش من جای تو بودم !

چو یارانت بُدم گِرد وجودت !

شما گفتی ولی آنها نرفتند ...مرا یاران همه ، یک یک برفتند

حسین جان مهدی ام مهدی خسته دلم از بی وفایی ها شکسته

حسین جان

سال ها در انتظارم

هنوز حسرت به یاران تو دارم

حسین جان

انتقام نگرفته ام من

به جای امّتم شرمنده ام من

حسین جان

قطعه قطعه جسم اکبر(ع)

سر افتاده\'ی علی اصغر(ع)

دو کتف خونی و مشک ابالفضل(ع)

کنارعلقمه اشک ابالفضل(ع)

صدای ناله\'ی جانسوز زهرا(س)

فرار کودکان در دشت وصحرا

همه منزل به منزل در اسارت

چنان که شد به آل تو جسارت !

حسین جان مهدی ام مهدی خسته دلم از بی وفایی ها شکسته

هر آنچه عمه ام زینب(س) کشیده

بود هر صبح و شام در پیش دیده

ز قلبم میزند بیرون شراره

چه کاری سخت تر از انتظاره

حسین جان

از شما شرمنده هستم

گناه امّتم بسته دو دستم

چه قدر دیگر بگویم من به امّت

دعا باشد کلید قفل غیبت

حسین جان مهدی ام مهدی خسته دلم از بی وفایی ها شکسته..

نظرات  (۳)

۲۰ بهمن ۹۴ ، ۰۹:۰۱ پوریا آریافر

سلام آفتاب دوست داشتنی!

دوباره آمدى؟

قدمت به خیر!

وقتی براى بیدارکردن دوستانم میروى

یک سبد عشق

یک دنیا آرزوهاى زیبا

و یک عالمه الطاف خدا را

به روى چشم هایشان بپاش

بگذار با ترنم دنیایى از امید

چشمانشان را به روى تو باز کنند ...




پاسخ:
ممنونم از شما بخاطر متن زیباتون
۲۰ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۳ خواندنی ها
خیلی زیباست +++
پاسخ:
متشکرم
+++
۳۰ بهمن ۹۴ ، ۲۱:۵۰ علیرضا امیدیان نسب
الهی فدای امام زمانم بشم و تنهاییشو نبینم 
یا خدا ظهور امام زمان رو نزدیک بگردان
اگر حاظر باشید تبادل لینک کنیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی